Classic Blog without Sidebar

Ο μικρός πρίγκιπας και η αλεπού

Και τότε εμφανίστηκε η αλεπού. «Καλημέρα» είπε η αλεπού. «Καλημέρα» είπε ευγενικά ο μικρός πρίγκιπας, που γύρισε αλλά δεν είδε τίποτα. «Εδώ είμαι» είπε η φωνή, «κάτω απ’ τη μηλιά…» «Τι είσαι εσύ;» είπε ο μικρός πρίγκιπας. «Είσαι πολύ όμορφη…» «Είμαι μια αλεπού» είπε η αλεπού. «Έλα να παίξουμε» της πρότεινε ο μικρός πρίγκιπας. «Είμαι πολύ λυπημένος…» «Δεν μπορώ να παίξω μαζί σου» είπε η αλεπού. «Δεν είμαι εξημερωμένη». «Α, συγγνώμη!» έκανε ο μικρός πρίγκιπας. Μα, αφού το σκέφτηκε, πρόσθεσε: «Τι θα πει “εξημερωμένη”;» «Δεν είσαι από δω» είπε η …
Διαβάστε Περισσότερα

Τελικά τα εμπόδια της ζωής μας κάνουν πιο δυνατούς

Μια φορά και έναν καιρό ήταν ένας κοινός άνθρωπος, ο οποίος εργάζονταν ως θυρωρός σε ένα πορνείο. Δεν υπήρχε σε όλο το χωριό πιο κακόφημη και πιο κακοπληρωμένη δουλειά απ΄αυτή του θυρωρού σε πορνείο. Όμως, τι άλλο να έκανε ο άνθρωπος; Πράγματι, ποτέ δεν έμαθε να γράφει και να διαβάζει, ούτε ήξερε άλλη δουλειά ή τέχνη. Στην πραγματικότητα, ήταν σε εκείνη τη θέση, επειδή ο πατέρας του ήταν θυρωρός του πορνείου πριν απ’ αυτόν, και πιο πριν ο πατέρας του πατέρα του. Για δεκαετίες το πορνείο περνούσε από γονείς σε …
Διαβάστε Περισσότερα

Η κυρία με τα μπισκότα

Η «κυρία με τα μπισκότα», ήταν η ηρωίδα μιας ιστορίας που είχα ακούσει, πολλά χρόνια πριν. Την είχα ξεχάσει, αλλά επειδή μου είχε κάνει πολύ εντύπωση, είχε μείνει κάπου μέσα μου γραμμένη και όταν είδα μια  κυρία δίπλα μου στο δρόμο να ταΐζει με μπισκότα της δυο αδέσποτα, την έφερα στην επιφάνεια. Κάποιο απόγευμα, μια νεαρή όμορφη κυρία, με έναν αέρα κάπως υπεροπτικό,  περίμενε την πτήση της στην αίθουσα αναμονής ενός μεγάλου αεροδρόμιου.  Επειδή το αεροπλάνο της είχε καθυστέρηση, αποφάσισε εκνευρισμένη να αγοράσει ένα βιβλίο για να περάσει η ώρα, κι …
Διαβάστε Περισσότερα

Το παιδί με Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής/Υπερκινητικότητας (ΔΕΠ/Υ)

Το παιδί με Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής – Υπερκινητικότητας (ΔΕΠ-Υ) Ζωηρό ή υπερκινητικό; Τα τελευταία χρόνια η ζωηράδα ενός παιδιού δε φαντάζει τόσο χαριτωμένη και αθώα στα μάτια των γονέων, τουλάχιστον όχι όσο παλαιότερα. Πλέον, πολλοί γονείς θα αναρωτηθούν αν η σωματική ενέργεια του παιδιού τους, η έλλειψη συγκέντρωσης που επιδεικνύει, ή ακόμη, η παρορμητικότητα με την οποία φέρεται κάποιες φορές χωρίς να υπολογίζει τις συνέπειες, είναι στα πλαίσια του «φυσιολογικού». Η σύγχυση των γονέων εντείνεται ακόμα περισσότερο στην περίπτωση που προκύψουν δυσκολίες με τη σχολική μάθηση και ο δάσκαλος ή …
Διαβάστε Περισσότερα

Εκπαιδεύοντας τους γονείς

Η λογοτεχνία όπως και η καθημερινή ζωή βρίθει από ιστορίες ανθρώπων που μεταχειρίζονται τους άλλους με ανυπόφορο τρόπο, σαν να είναι παιδιά τους. Άντρες, γυναίκες, φίλοι, αφεντικά, γείτονες παρεξηγούν το ρόλο τους και θεωρούν πως δικαιούνται να συμπεριφέρονται στον πλησίον τους, όπως στο παιδί τους, με αποτέλεσμα, σχεδόν πάντα, ο παθών να αποφεύγει τον θύτη. Στο βιβλίο «Εκπαιδεύοντας τους γονείς», ο ειδικός παιδαγωγός Αλεξ Τζ. Πάκερ προτείνει μια άσκηση που μοιάζει να σχεδιάστηκε για να εξηγήσει αυτήν την κατάσταση.  Φανταστείτε ότι ένα ζευγάρι φίλων σας καλεί σπίτι του για φαγητό.  Όμως, αντί …
Διαβάστε Περισσότερα

Ημέρα Ενημέρωσης για την Αναπτυξιακή Γλωσσική Διαταραχή (22 Σεπτεμβρίου 2017)

22 Σεπτεμβρίου 2017 Ημέρα Ενημέρωσης για την Αναπτυξιακή Γλωσσική Διαταραχή Οι τελευταίες εξελίξεις στο χώρο της έρευνας και της κλινικής πρακτικής δείχνουν μια προσπάθεια εύρεσης συναίνεσης σχετικά με την ορολογία της Ειδικής Γλωσσικής Διαταραχής (SLI). Μέσα από τα συνημμένα αρχεία και τα λινκς θα δείτε πώς οργανώθηκε μια διεπιστημονική ομάδα από ειδικούς από όλο τον αγγλόφωνο χώρο και πώς έγινε η διαδικασία της συναίνεσης. Γιατί είναι σημαντικό να συμφωνήσουμε σε έναν όρο; Για να μπορέσουμε να κάνουμε καλύτερα (διαφορο)διάγνωση-και άρα να επικοινωνούμε καλύτερα μεταξύ μαςΓια να ενημερώσουμε όλες τις άλλες …
Διαβάστε Περισσότερα

Παγκόσμια Ημέρα Ευαισθητοποίηση για τον Τραυλισμό

Ενόψει της Παγκόσμιας Ημέρας Ευαισθητοποίησης για τον Τραυλισμό και σε μία προσπάθεια για ουσιαστική και υπεύθυνη ενημέρωση, η Ομάδα Ειδικού Ενδιαφέροντος στις Διαταραχές Ροής Ομιλίας (ΟΕΕΔΡΟ) έχει να σημειώσει τα εξής: Ο τραυλισμός είναι μία διαταραχή στη ροή της ομιλίας με πολυπαραγοντική αιτιολογία. Ως βίωμα συνδυάζει λεκτικά, σωματικά, ψυχολογικά χαρακτηριστικά και συνέπειες στην καθημερινή επικοινωνία και την ευρύτερη λειτουργικότητα του προσώπου που τραυλίζει. Ο τραυλισμός ξεκινά συνήθως μεταξύ του 2ουκαι του 5ουέτους ζωής του παιδιού – σπανιότερα και στη σχολική ηλικία.. Ένα στα είκοσι παιδιά προσχολικής ηλικίας (5%) εμφανίζουν για …
Διαβάστε Περισσότερα
Τούφας Κωνσταντίνος Κεντρο Ειδικών Θεραπειών
Newsletter

Εγγραφείτε στο newsletter και θα σας ενημερώνουμε με τα τελευταία νέα και τις ειδικές προσφορές μας.

Με την εγγραφή κερδίζετε δώρο τα e-book
“Τα όρια στα παιδιά είναι αναγκαία!”

20 + 1 Σημεία Εγρήγορσης!”

“Ο ύπνος των παιδιών”

 

Μετάβαση στο περιεχόμενο